کد خبر 142643
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۹

پخش فایل صوتی با عنوان "گفتگوی محرمانه احمد باطبی با معاون وزارت اطلاعات" و واکنش رسانه های اپوزیسیون به آن، باعث خشم باطبی شد و وی را بر آن داشت تا در سایت شخصی خود مطلبی با تیتر "وزارت اطلاعات هم تایید کرد" منتشر نماید و با چاشنی تهمت و توهین نسبت رسانه های منتشر کننده خبر، برای فرار از پاسخگویی، سیاست فرار به جلو را اتخاذ کند.

به گزارش مشرق به نقل از جام، احمد باطبی می نویسد: «این مطلب جام نیوز را بلافاصله دیگر وبسایت های زنجیره ای وابسته به وزارت اطلاعات ایران همچون باشگاه خبرنگاران، جهان نیوز، اول نیوز، نیوز، بولتن نیوز و ... به شکل گسترده منتشر کرده به صورت دسته جمعی و متفق القول تایید کردند که مدحی شماره دو کشف شده و او همان احمد باطبی است که ازجانب ما برای نفوذ در اپوزیسیون اعزام شده بود.»

وی در ادامه که سعی نمود شبکه سلطنت طلب ایران آریایی و "دخی عبدی" مجری این شبکه را از عوامل جمهوری اسلامی معرفی کند افزود: «این منابع وابسته به نهادهای امنیتی بدین وسیله در خرسندی دخی عبدی و دیگر کاشفان حقیقت شریک شدند.»

باطبی با لینک دادن مطلب خود به گزارش هایی علیه "امیر عباس فخر آور" که خود در پست های قبلی سایتش، او را از شارلاتان های پرورش یافته جمهوری اسلامی و ماموران وزارت اطلاعات معرفی کرده، ادامه می دهد: «جمهوری اسلامی دراین سال ها پدیده های شگفت انگیزی به مردم معرفی کرده بود... پرورش شارلاتان های جورواجور و تحویل آن به اجتماع».
  
وی در پایان افزود: «اما این اولین بار است که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی مامور خودش را با دست خودش لو داده است.»

گفتنی است؛ باطبی فرد گمنام اما فرصت طلبی بود که در جریان آشوب تیرماه 78 و با هماهنگی قبلی یک نشریه غربی، پیراهنی رنگی را به عنوان پیراهن خونین دانشجویان سر دست گرفت و تصویر تهیه شده به عنوان سمبل مبارزه جنبش دانشجویی علیه نظام به سراسر دنیا مخابره شد.
 
باطبی مدت اندکی به زندان افتاد و هم سلولی های وی بعدها در خاطراتی که در فضای اینترنت منتشر شد، فاش کردند که باطبی از ابتدا دنبال پناهندگی بوده و صراحتا اعلام کرده که مطلقا اهل مبارزه نیست و آن نمایش را نیز صرفا برای تدارک مقدمات دریافت پناهندگی آمریکا اجرا کرده است. 

"تارا نیازی" نیز پس از 2 سال نامزدی با باطبی و سیر جدایی از وی، فاش کرد که باطبی با ماموران اطلاعاتی ایران در تماس دائمی بوده است. وبلاگ ضدانقلابی «سبزنامه ایرانیان» وابسته به امیرعباس فخرآور- کسی که تا مدت ها بیشترین ارتباطات را با باطبی داشته- ضمن افشاگری های دیگر نوشت: باطبی با وزارت اطلاعات در طول این سال ها ارتباط داشته و به این وزارت در شناسایی و دستگیری بیش از 200 تن از مخالفان و اعضای اپوزیسیون کمک کرده است.
  
وزارت اطلاعات در مواقع مورد نیاز سناریوهای مختلفی را برای اپوزیسیون طراحی و اجرا می کند که افشای ماموریت نفوذی های نظام در میان ضد انقلاب نیز از این موارد می باشد. آشکار شدن ماموریت ماموران مخفی وزارت در میان اپوزیسیون برای بار اول نیست که اتفاق می افتد (سردار مدحی) و برای بار آخر هم نخواهد بود.

جبهه اپوزیسیون به زودی باید منتظر رونمایی از نسخه های بعدی سردار مدحی باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس